0800 21 24 20 [email protected]

Повернення та обмін

Наша компанія здійснює обмін та повернення придбаної продукції за умови відсутності слідів ужитку товару покупцем, збереження товарного вигляду, споживчих якостей, заводського пакування та документів, що підтверджують її покупку (товарний чек).

Згідно зі ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має можливість протягом 14 календарних днів обміняти товар на аналогічний, якщо:

  • товар не влаштував покупця за кольором, розміром або формою;
  • товар не можна застосовувати за призначенням.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у наявності, покупець має право на:

  • придбання іншого товару;
  • обмін на аналогічний товар, за умови появи його на складі готової продукції;
  • здійснення повернення коштів.

Обмін / повернення придбаного товару проводиться в авторизованому сервісному центрі, що знаходиться за адресою: м Київ, вул. Сирецька, 9.

Графік роботи сервісного центру:

  • понеділок - п'ятниця - з 09.00 до 19.00;
  • субота - неділя - вихідний.

Гаряча лінія сервісного центру - 0800 21 24 20.

Повернення грошових коштів проводиться як у формі готівкового, так і безготівкового розрахунку, після його огляду і складання акту прийому-передачі з боку сервісного центру, за наявності квитанції про його придбання у покупця. Терміни повернення становлять від 1 до 7 робочих днів.

При поверненні товару через перевізників (Нова Пошта, Міст-Експрес), грошові кошти перераховуються клієнту на протязі від 1 до 7 робочих днів, після його огляду фахівцем сервісного центру і складання акту прийому-передачі.

Швидке замовлення